Varianta A

Nabídka domů - varianta A

Card image cap

Dům 1A

Parc.č. 508/12

Plocha pozemku 380 m²
Zahrada 261,27 m²
Dodatečný pozemek 229 m²

Card image cap Mám zájem

Dům 2A

Parc.č. 508/10

Plocha pozemku 402 m²
Zahrada 283,27 m²
Dodatečný pozemek 232 m²

Card image cap Mám zájem

Dům 3A

Parc.č. 508/16

Plocha pozemku 519 m²
Zahrada 400,27 m²
Dodatečný pozemek 190 m²

Postup prodeje domu

01

Výběr domu
V případě Vašeho zájmu nabízíme společnou prohlídku stavby, pozemku a lokality.

02

Rezervace domu
Pokud se vám některý z domů zalíbí, ale rádi byste si vše v klidu promysleli, můžete si jej nezávazně rezervovat až na 7 dní. Následně spolu uzavřeme Rezervační smlouvu, která je spojena s platbou rezervačního poplatku ve výši 200 tis. Kč.

03

Financování
V případě, že nedisponujete potřebnou finanční hotovostí, jsme schopni pro vás zajistit vhodné financování. Naše společnost dlouhodobě spolupracuje se společností Trefoil Consulting s.r.o., specializující se na finanční poradenství, financování developerských projektů a nákupu nemovitostí formou hypotečních úvěrů.

04

Podpis smlouvy
V případě, že k podpisu smlouvy dojde před dokončením výstavby, uzavřeme spolu do dvou měsíců od uzavření Rezervační smlouvy Smlouvu o smlouvě budoucí kupní, která detailně nastaví prodejní podmínky nemovitosti. Tato smlouva řeší všechny okolnosti realizace a převodu domu do vlastnictví klienta. Kupní smlouva se uzavírá až po dokončení nemovitosti a provedení kolaudace objektu. Na základě Kupní smlouvy dochází k převodu vlastnického práva z naší společnosti na klienta. Po podpisu Smlouvy o smlouvě budoucí kupní zaplatíte první část ve výši 20 % z kupní ceny poníženou o rezervační poplatek. 30 % kupní ceny je splatných po dokončení hrubé stavby (bez střešní konstrukce) a 30 % po dokončení střešní konstrukce (vyjma finální krytiny) a osazení výplní stavebních otvorů (okna a dveře vnějšího pláště). Poslední splátka 20% kupní ceny je splatná do 30 dnů po podpisu Kupní smlouvy.

05

Předání domu
Závěrečná kontrolní prohlídka za účasti klienta a zástupce investora na místě stavby a pořízení tzv. zjišťovacího protokolu, kam se zaznamenávají případné drobné vady či nedodělky spolu s dohodnutým termínem pro jejich odstranění. Podpis předávacího protokolu, předání klíčů a složky dokumentace obsahující zejména záruční listy a uživatelské návody k instalovaným zařízením.

Kontaktní formulář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.*